BelgoTürk

BelgoTürk

Merhaba ! Bu kanalda ilginç, gizemli, korku, heyecanlı içerikler izleyebileceksiniz.
Eğer korkuyu ve heyecanı seviyorsan bu kanala hoş geldin!

Şimdi yerine geç, ışıkları kapat ve kulaklıklarını tak \u0026 videoyu başlat!

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Instagram : instagram.com/ibramaz_
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
• Profesyonel İletişim
• Professional Communication
• Communication Professionnelle
[email protected]

Şərh

  1. Riza Maden
    Riza Maden
    4 saat əvvəl

    Abi kactane instragam hessbin var

  2. KURUKAFA
    KURUKAFA
    5 saat əvvəl

    Gülmekten altıma sıçtım 🤣🤣

  3. Ast7221 Tekin
    Ast7221 Tekin
    6 saat əvvəl

    Bentuana

  4. Muhammed ecrin
    Muhammed ecrin
    6 saat əvvəl

    lan bu adam yalan ati0ıyo arkadaşlar korkmayın bir insan nasıl kendi kendine yürüyebilirkii 🤔🤔❌

  5. Dila Kent
    Dila Kent
    6 saat əvvəl

    SABAH: YAA BUNDAN MI KORKUCAĞIM BU NE YA!😂😂 AKŞAM: ALLAHIM SANA GELİYORUM SEN BENİ KORU!!😭😭

  6. Arda Azat
    Arda Azat
    6 saat əvvəl

    Biraz Benziyor Cuckya 😊😊Cucky da tatlı 😘😘😙😙

  7. Meryem azra Pesen
    Meryem azra Pesen
    6 saat əvvəl

    Benim babam police ayy pardon eskiden yabanciydim

  8. Poe Allan
    Poe Allan
    6 saat əvvəl

    Abi lütfen ninja sitrescarkı nıbanahebiyeet

  9. Poe Allan
    Poe Allan
    6 saat əvvəl

    Ninja sitrescarkı

  10. Poe Allan
    Poe Allan
    6 saat əvvəl

    Sitres carkı

  11. Poe Allan
    Poe Allan
    6 saat əvvəl

    Yaaağ abi İşşala bi sitres carkınolur 😭😭

  12. Ruling Oyunlar
    Ruling Oyunlar
    6 saat əvvəl

    abi artık videoların yalan mı cidden doğru söyle lütfen abi yeter artık

  13. bos ROBLOX
    bos ROBLOX
    7 saat əvvəl

    Yoooo abi bende korkuyom ama seni çoooooook seviyorum ❤️ videolarını seviyorum seni anlıyorum

  14. veysoloemin
    veysoloemin
    7 saat əvvəl

    Gençler Siz Dalga Geçmek İçin Bu Kanala Gelip Yorum Atıp Bu Videoları İzlerseniz BELGOTÜRK Daha Çok Saçma Sapan Video Atacak Çünkü Adam Parasına Bakıyor O Yüzden Videolarını İzlemeyinki Adam Normal Videolar Atsın.

  15. 88*Offical
    88*Offical
    7 saat əvvəl

    Sonra ülke neden gelişmiyo

  16. bos ROBLOX
    bos ROBLOX
    7 saat əvvəl

    Abi bu Tom bana dediki se..... Dedi

  17. Talha Koca
    Talha Koca
    7 saat əvvəl

    O köpeğin görüntüsünü google da yaptı yapılıyo

  18. Asya İbrahimova
    Asya İbrahimova
    7 saat əvvəl

    1 Ormanda 2 spadermende3 Hrley Quin 4Çatı katında 5 ormanda koca garıyı 6 Ayı 7 goca garının vudusu 8 kuklanın içinde Bir çucukun ruhu vardı bu kuklanında konuşdurdun ve karifler vardı ışıkları 30 saniye boyunca söndürdün ve oda MAMi işte öyle şeyler yazdı 9 çaki luvabelayı seviyordu ve ben bir vidovi izledim onda çakiyle tifani öpüşüyordülar 10 evet işe yarayacak😊😊💜💜💜💜💜💜💜💜 💜💜💜

  19. nazli tuncer
    nazli tuncer
    7 saat əvvəl

    Abi nasıl

  20. Hüsnü Usta
    Hüsnü Usta
    7 saat əvvəl

    Kızın gidip gelmesi çok garip yani 👍👍👍👍😱😱

  21. asya nisa azra
    asya nisa azra
    7 saat əvvəl

    olum angela korktu lan yazık olsun

  22. İhsan Kocaturk
    İhsan Kocaturk
    7 saat əvvəl

    Abi sakına kasabaya gitme

  23. BU NE BU?
    BU NE BU?
    7 saat əvvəl

    İnanmayanlar burdamı

  24. zeynep karimiş
    zeynep karimiş
    7 saat əvvəl

    merak ediyorum yatasa

  25. Nesim Dasci
    Nesim Dasci
    7 saat əvvəl

    Doğru söylüyor abi

  26. asya nisa azra
    asya nisa azra
    8 saat əvvəl

    tavşanın ismi bekka

  27. Yaşar Erdoğan
    Yaşar Erdoğan
    8 saat əvvəl

    Abi yardım et ben ce

  28. Sadık Celasin
    Sadık Celasin
    8 saat əvvəl

    Abi angelanın arkadaşlarında yani gözünde kamera var (Angela%100 Hatta Tespit Edilmiş)Becca %90-%80)Ginger%90-%80)Tom%90-%100)

  29. İ R E M
    İ R E M
    8 saat əvvəl

    Ben eskiden bunları gerçek sanıyordum 🤦🏻‍♀️

  30. Mehmet Kolomuç
    Mehmet Kolomuç
    8 saat əvvəl

    DNA

  31. Kerim Gönül
    Kerim Gönül
    8 saat əvvəl

    AAAAAAAAAYYOHAOHA

  32. asya nisa azra
    asya nisa azra
    8 saat əvvəl

    kulanı kestin için konuşmuyor kımılmadı öldü yani eee işte.

  33. Mehmet Kolomuç
    Mehmet Kolomuç
    8 saat əvvəl

    1001 surat çetesi geliyor Allah belgotürk ailesini ve belgotürk abimizi korusun

  34. Ennur Atik
    Ennur Atik
    8 saat əvvəl

    Yaa adamın kolunu gördüm tiffany yi oynatan adamin

  35. Ramiz Sevinç
    Ramiz Sevinç
    8 saat əvvəl

    Böyle daha güzel olmuş 😎😎

  36. Peaky Bılinders
    Peaky Bılinders
    8 saat əvvəl

    RAMAZAN AYINIZ KUTLU OLSUN

  37. asya nisa azra
    asya nisa azra
    8 saat əvvəl

    ben de korkktum kötü nasıl olar

  38. asya nisa azra
    asya nisa azra
    8 saat əvvəl

    ben de nasıl oldu olmamıştı......

  39. necip uslu
    necip uslu
    8 saat əvvəl

    Tek arkadam olan balığım ölmüştü.acısını biliyorum abi😭😭😭😭

  40. Eren Özbek
    Eren Özbek
    8 saat əvvəl

    06:55 adam got bükücü

  41. Ennur Atik
    Ennur Atik
    8 saat əvvəl

    Dünyanın en muhteşem kanallari: orkun ısıtmak, meryem can, enes Batur, deli mi ne abdu

  42. Tamara Altınsoy
    Tamara Altınsoy
    8 saat əvvəl

    ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUM BÜYÜK HARFLERLE EMOJİSİZ YORUM YAZALIM TRENDLERE GİRMESİ İÇİN

  43. maks mark
    maks mark
    8 saat əvvəl

    BELGOSTAR ÇOK ÇOK GÜZEL

  44. #gece şarkı Dünyası
    #gece şarkı Dünyası
    8 saat əvvəl

    İlk

  45. Muazzez Burak
    Muazzez Burak
    8 saat əvvəl

    Tom ve ancelela

  46. Hurremmelis Eren
    Hurremmelis Eren
    8 saat əvvəl

    Kutu

  47. Emir Ceylan
    Emir Ceylan
    9 saat əvvəl

    e abicim sen neden gece 2 de çekiyon abicim hee

  48. Eyüp Kılıç
    Eyüp Kılıç
    9 saat əvvəl

    Abi minecraft serisine başlasana

  49. Yaratıcı bir isim işte mk
    Yaratıcı bir isim işte mk
    9 saat əvvəl

    Abi bi ara joony sins evime geldi azdaha beni şey yapıyo du diye bir video çek izlenir ha

  50. Murat X
    Murat X
    9 saat əvvəl

    Abi koltuk altın !!!!

  51. abdalrhman ABood
    abdalrhman ABood
    9 saat əvvəl

    كلو مزح هاد مو شي لا تخافو اي 🤣🤣🤣😂🤣

  52. Irmak Gül
    Irmak Gül
    9 saat əvvəl

    Bu bebek lanetli onu öldürmelisin ya da uzaklaştır çok kötü şeyler olacak evi terk et seni öldürebilir kaç

  53. Eylul Goc
    Eylul Goc
    9 saat əvvəl

    Kalbim çok kötü atıyor videoyu izlerken

  54. Niyazi Alakara
    Niyazi Alakara
    9 saat əvvəl

    Ben deisreygram yok

  55. _.a.egi_
    _.a.egi_
    9 saat əvvəl

    omggggggg cok korkunc yazmıyorum elim titriyo abi bidaki bölüm kloete kfanı sok arkada caki cıkıyo

  56. enes batur fan
    enes batur fan
    9 saat əvvəl

    Arkadaşlar zeyna yi bulan belgo abimize haber versin zeyna kalbimizde yaşayacak onu seviyoruz her zaman

  57. Tuncer Mete
    Tuncer Mete
    9 saat əvvəl

    Bence tomdan

  58. Cemye Top
    Cemye Top
    9 saat əvvəl

    Arkanda paylanco var🙊

  59. Hülya Büyükikiz
    Hülya Büyükikiz
    9 saat əvvəl

    Allah tüm oruç tutanların orucunu kabul etsin ramazan ayınız mübarek olsun inşallah

  60. Nurdan Kocaturk
    Nurdan Kocaturk
    9 saat əvvəl

    Ay bir de oyuncağı tuvaletin içine attı 😱😱😱😱

  61. İbrahim Memisoglu
    İbrahim Memisoglu
    9 saat əvvəl

    Allah rahmet eylesin herkes dua okusun cennete daha mutlu olur inşallah 😭😭😭😭😭😭😭😔😔😔😔🥺🥺🥺🥺💔💔💔💔💔💔💔💔

  62. selma uygun
    selma uygun
    9 saat əvvəl

    Aman tanrım 😶 benim de götüm oynuyo 😄 ahaa😤 tuwork e başladım 😄😄😄😄

  63. Zeliha Poyraz
    Zeliha Poyraz
    9 saat əvvəl

    Bence ne yaptın bence onun boya wtf neye benzer

  64. Beyza Talha ve Tuğra
    Beyza Talha ve Tuğra
    9 saat əvvəl

    1-Sana birşey söyleyeceğim ama 7 yi oku... 2-Tamam tamam hemen kızma, ama öğrenmek istiyorsan 9'u oku... 3-Bak şimdi çok çok az kaldı 4'ü oku... 4-Yaa biliyorum sıkıldın fakat 10'u oku... 5-Sakin ol, ve şimdi 8'i oku... 6-Biraz daha var, ama sen en iyisi mi 3'ü oku... 7-Şey, sen en iyisi mi 2 yi oku... 8-Az kaldı kızma ne olur,şimdi ise 6 yi oku... 9-Ama bak şimdi 5 i oku... 10- Tamam biliyorum çok uzun oldu fakat 13'ü oku... 11-Hadi hadi sıra 12' de... 12-Şşşşş 15 tesin... 13-Tamaam sakin ol lütfen sakinn 11'i okuu... 14-Tamam kızma kızma 18 de sıra... 15- Son 3 el 17 den devam... Sabııırr 19 ne olursun... 16-Sık dişini son el bu 20... 17-Hadi 2 el daha 16 da... 18-Son eller bunlar son 15... 19-15'i onu bakalım... 20-Yok bişey😂😂😂😂😂

  65. minik zeynep
    minik zeynep
    9 saat əvvəl

    Abi titani senin vudunu bulmuş al

  66. Cingiz Qedirli
    Cingiz Qedirli
    9 saat əvvəl

    Senin kardesinin burnu it burnuna benziyor

  67. BİLAL
    BİLAL
    9 saat əvvəl

    Abi 09.30 da duvarın arkasındaki sağ alta bakın beyaz bişey var

  68. SERKAN kaleli
    SERKAN kaleli
    9 saat əvvəl

    😢😢😢😢😭😭😭😭

  69. Öküzüm Kuzey Mavişim Yıldız
    Öküzüm Kuzey Mavişim Yıldız
    10 saat əvvəl

    Gaffayı yiyorum!!😀😂😂

  70. asrin sena
    asrin sena
    10 saat əvvəl

    ?

  71. Yaren Ceylin ders zamanı diyiyor Algün
    Yaren Ceylin ders zamanı diyiyor Algün
    10 saat əvvəl

    Geçmiş olsun abi

  72. emine kır
    emine kır
    10 saat əvvəl

    abi bence adı meraklı olsun

  73. İrem’in Kedileri
    İrem’in Kedileri
    10 saat əvvəl

    Abi peri dnası yapsana

  74. Elcin Mahmudzade
    Elcin Mahmudzade
    10 saat əvvəl

    Abi👹 ocilik

  75. Elif'lendin Ū-Ū
    Elif'lendin Ū-Ū
    10 saat əvvəl

    Allah şifa versin kardeşim seni akıl hastanesine yatırmamız gerek

  76. Melih Aslan
    Melih Aslan
    10 saat əvvəl

    Kim

  77. Zeynep Güvenoğlu
    Zeynep Güvenoğlu
    10 saat əvvəl

    Güzel oyun çok fakeee

  78. İrem’in Kedileri
    İrem’in Kedileri
    10 saat əvvəl

    Dna

  79. Melih Aslan
    Melih Aslan
    10 saat əvvəl

    Momo ds

  80. Konuşan Muhabbet kuşu Gugu
    Konuşan Muhabbet kuşu Gugu
    10 saat əvvəl

    Musallat olan cini gördüm valla bi buluta benzıyo