UZAYLI HOMUNCULUS KESTİM!! İÇİNDEN BAKIN NE ÇIKTI!!

3 464 Baxış 362K
Əyləncə

▶️ UZAYLI HOMUNCULUS KESTİM!! İÇİNDEN BAKIN NE ÇIKTI!!
💕 AİLEYE ÜYE OL - bit.ly/2DkJYLe
📷 Instagram : cutt.ly/RzjTEKo
↪️ İkinci kanalım : azgold.info
-------------
👇🏽 ORTAKLIK / İŞ BİRLİĞİ
BUSINESS : 2014ibeau@GMAIL.COM

Şərh

  1. CodeVan
    CodeVan
    13 saat əvvəl

    bebe videosundan korkmayıp Allah'tan(c.c.) korkarsın anladık lan bunu yorumlara niye yazıyonuz bide like atanlar var Allah'ım(c.c.) delirecem

  2. Murat Gunduz
    Murat Gunduz
    15 saat əvvəl

    Naser yapabilir misin

  3. Berat efe Gök
    Berat efe Gök
    Gün əvvəl

    Bence içinde yeşil şey var

  4. Derya Bogucu
    Derya Bogucu
    Gün əvvəl

    Köpeğin ne suçu var şimdi köpeği bari rahat bıraksaydın be abi

  5. youtube arıcılık
    youtube arıcılık
    Gün əvvəl

    Hufuuijgug9ohitigiyifu

  6. Fahriye Turkcan
    Fahriye Turkcan
    2 gün əvvəl

    Mezarlık

  7. Hasan Akkaya
    Hasan Akkaya
    2 gün əvvəl

    Ben vallahi korkmuyorum şaka çoooooooook korkuyorum

  8. azra sönmez
    azra sönmez
    2 gün əvvəl

    Çok korktum 🤣

  9. Hamza bea
    Hamza bea
    2 gün əvvəl

    Belge annesi: olm unla ne yapion Belgo: anne bi dur 2 dk velet kandircam hee sķöyle beyninede un dokem

  10. Sila Sila
    Sila Sila
    3 gün əvvəl

    Abi uzaylının içinden çıkan tozu yedim die de video çekermisin 👌

  11. benim ismim melek bu kuşumuz boncuk ismi artk limon
    benim ismim melek bu kuşumuz boncuk ismi artk limon
    3 gün əvvəl

    b-e-l-g-o-t-ü-r-k 😇😚😊🤍🤍❤❤🧡🧡💛💛💚💚💙💙💋💋💋🤍🤍🤍❤❤🧡🧡🧡🧡💚💛💛💚💚💙💙🙌💪💪

  12. benim ismim melek bu kuşumuz boncuk ismi artk limon
    benim ismim melek bu kuşumuz boncuk ismi artk limon
    3 gün əvvəl

    mismila

  13. benim ismim melek bu kuşumuz boncuk ismi artk limon
    benim ismim melek bu kuşumuz boncuk ismi artk limon
    3 gün əvvəl

    ben de melek allah tan kouyom o seni carpar

  14. Pelin Yucel
    Pelin Yucel
    3 gün əvvəl

    Abi sen ne yaptın mı kahvaltı yaptık şimdi bu.tr de 4 arada ben de devlet ve hükümet sözcüsü ibrahim gugyhy😀😀😀🤩🐱

  15. erkan erkan
    erkan erkan
    3 gün əvvəl

    Hayır kesme.

  16. bay senol
    bay senol
    3 gün əvvəl

    Merarlik

  17. Meral Doğan
    Meral Doğan
    3 gün əvvəl

    08.50 CERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAH

  18. Gözde Yegin
    Gözde Yegin
    3 gün əvvəl

    mezarlık yap

  19. •Gαcнα Sтylє• Ama TvT
    •Gαcнα Sтylє• Ama TvT
    3 gün əvvəl

    Yorumlar; %99HOmUnCulUsTen KoRkÇaĞInA AllAh'TaN KorĞk %1 Videoyla alakalı yorumlar.... Hiç kimsenin şahsi meselesine karışamazsınız....O insanın dinine karışmak sizin yaptığınız bir günahtır-Ztn bunları yapanların çoğunun Max yaşı 9-10 yada beynini kullanmıyanlar-...... Herkes sizin gibi Müslüman olmak zorunda değil...Bende Müslüman biri olarak söylüyorum; İNSANLAR İSTEDİĞİ DİNİ SEÇMEKTE ÖZGÜR! (BelgoTürk ün Müslüman olup olmadığını bilmiyorum ve ztn videolarında "Ben Allah'tan korkmuyorum" gibi bir şey söylemedi.)

  20. İDİL BADE ARI
    İDİL BADE ARI
    3 gün əvvəl

    Ya bu gerçek değil diy miki?😨😨😨😨😱😱😱

  21. Ayşegül Savaş
    Ayşegül Savaş
    3 gün əvvəl

    B-E-L-G-O-L-A-N-D-I-N 💪🏻💪🏻💪🏻💜💜💜💜💜💜💜

    1. Ayşegül Savaş
      Ayşegül Savaş
      2 gün əvvəl

      B-E-L-G-O-L-A-N-D-I-N belgolandın 💜💜💜💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻

    2. Ayşegül Savaş
      Ayşegül Savaş
      2 gün əvvəl

      Evet 💜💜💜

    3. benim ismim melek bu kuşumuz boncuk ismi artk limon
      benim ismim melek bu kuşumuz boncuk ismi artk limon
      3 gün əvvəl

      b-e-l-g-o-l-a-n-d-i-n çok cesur 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇵🇰🇵🇰 😇😇😇😇💪💪💪🖤🖤🖤🖤🤎🤎🤎🤎💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💚💚💚💚💛💛💛💛🧡🧡🧡🧡❤❤❤🤍🤍🤍💋💋

  22. Ayşegül Savaş
    Ayşegül Savaş
    3 gün əvvəl

    M-E-Z-A-R-L-I-K

  23. Sidar Sincar
    Sidar Sincar
    4 gün əvvəl

    Ulan az daha kaptırsam kendimi inanıcaktım

  24. PUBG G
    PUBG G
    4 gün əvvəl

    Uyuşturucu o

  25. Bobi Bebi Hamster
    Bobi Bebi Hamster
    4 gün əvvəl

    Eldiven takmamışsın uzaylı olmazsın inş .d

  26. Bobi Bebi Hamster
    Bobi Bebi Hamster
    4 gün əvvəl

    3:16 e yani bende korkarım

  27. Bobi Bebi Hamster
    Bobi Bebi Hamster
    4 gün əvvəl

    Çok ajaip gōzūkūo

  28. Fadime Uluköylü
    Fadime Uluköylü
    4 gün əvvəl

    mezarlık

  29. buğra lol
    buğra lol
    4 gün əvvəl

    Ya başına bela açmaya annesi babası gelir evine

  30. Ijhguhhu Sjsjjs
    Ijhguhhu Sjsjjs
    4 gün əvvəl

    Mezarlık😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  31. Ijhguhhu Sjsjjs
    Ijhguhhu Sjsjjs
    4 gün əvvəl

    Iğrenç irendim

  32. SUB-ZERO
    SUB-ZERO
    4 gün əvvəl

    adam galiba kafayı sıyırmış

  33. Elif Ada
    Elif Ada
    4 gün əvvəl

    Abi işemiş olmasın 😂😂😂😂😂😂😅

  34. Elif Ada
    Elif Ada
    4 gün əvvəl

    Abi iş

  35. BRAWLER BEKO BRAWLER
    BRAWLER BEKO BRAWLER
    4 gün əvvəl

    mezarlık

  36. Ayfer Yorulmaz
    Ayfer Yorulmaz
    4 gün əvvəl

    M-E-Z-A-R-L-I-K

  37. HAYATTAN ÖNEMLİ NOTLAR
    HAYATTAN ÖNEMLİ NOTLAR
    5 gün əvvəl

    Küçük çocuklarım senin videoların yüzünden uyuyamıyor. Utanmıyor musun böyle videolarla çocukları etkilemeye

    1. HAYATTAN ÖNEMLİ NOTLAR
      HAYATTAN ÖNEMLİ NOTLAR
      14 saat əvvəl

      @Efe Yıldız Bana bak zavallı, ona bakarsan momo mavi balina gibi pislik oyunları da insanlar yapıyor. Senin mantığına göre o da normal. Tabi mantıklı düşünebiliyorsan.

    2. Efe Yıldız
      Efe Yıldız
      17 saat əvvəl

      Sende çocuklarına sahip çık adam sana göremi video yapcak.

  38. Taha Yanıkdağ
    Taha Yanıkdağ
    5 gün əvvəl

    Abi hayal gücene hayranım

  39. buğlem aktaş
    buğlem aktaş
    5 gün əvvəl

    O en son canlıydı

  40. Taha Çayırezmez
    Taha Çayırezmez
    5 gün əvvəl

    Oyuncak

  41. Taha Çayırezmez
    Taha Çayırezmez
    5 gün əvvəl

    Homun culus ne

  42. Hatice Baş
    Hatice Baş
    5 gün əvvəl

    Lan oyuncak oyuncak

  43. kuşlar diyarı
    kuşlar diyarı
    5 gün əvvəl

    Bergotürklendim

  44. triyr 漢
    triyr 漢
    5 gün əvvəl

    Ağağ

  45. Nihal Miray anne kız
    Nihal Miray anne kız
    5 gün əvvəl

    M-E-Z-A-R-L-I-K

  46. [ ღ ]
    [ ღ ]
    6 gün əvvəl

    Böyle şeylere inanan var ama 5 yaşındaki çocuklar falan inanır

  47. Gazi Simsek
    Gazi Simsek
    6 gün əvvəl

    Vav

  48. Basmina Rahimi
    Basmina Rahimi
    6 gün əvvəl

    Abi o uzailı degin o oyunçak

  49. Ali Gündüz
    Ali Gündüz
    6 gün əvvəl

    Lan OH HA!!!

  50. Ahmet BAŞTİMUR
    Ahmet BAŞTİMUR
    6 gün əvvəl

    Oyuncağa uzaylı diyen beynini merdiven altından alan (bu videoda) belgo abiye tebriks

  51. VACİDE ÇAM
    VACİDE ÇAM
    7 gün əvvəl

    Mezarlık

  52. Hamstergame
    Hamstergame
    7 gün əvvəl

    MEZARLIK

  53. Ercument Gumus
    Ercument Gumus
    7 gün əvvəl

    Abi çok cesaretlisin

  54. yusuf Sen
    yusuf Sen
    7 gün əvvəl

    BEN

  55. BLack KinG
    BLack KinG
    7 gün əvvəl

    Boş yapma .d

  56. Fatih Taştanberk
    Fatih Taştanberk
    7 gün əvvəl

    Mezarlık

  57. Zehra Aras
    Zehra Aras
    7 gün əvvəl

    Mezarlik

  58. Yyyy Yyyy
    Yyyy Yyyy
    7 gün əvvəl

    abi cok korktum niye bebeği kesiosun kendıne dıkkat ed abi

  59. Gülüm
    Gülüm
    7 gün əvvəl

    Kum beyinmi??

  60. Gülüm
    Gülüm
    7 gün əvvəl

    Uzaylını nasil yaptin abi??

  61. Gülüm
    Gülüm
    7 gün əvvəl

    OMG

  62. Gülüm
    Gülüm
    7 gün əvvəl

    Ama geri döndüm

  63. Gülüm
    Gülüm
    7 gün əvvəl

    Özür dilerim telefonumu yeniledim abune ettiklerim silindi

  64. Gülüm
    Gülüm
    7 gün əvvəl

    Ben senin abüneçilerinden biriyim

  65. Gülüm
    Gülüm
    7 gün əvvəl

    Merhaba İbrahim abi

  66. Zahit Deveci
    Zahit Deveci
    8 gün əvvəl

    Abi sen bizimi kekliyonmu deli oyuncak

  67. Doga Kolukirik
    Doga Kolukirik
    8 gün əvvəl

    Saçını sarıya boyamışsın'' çok güzel olmuş.

  68. The Queen
    The Queen
    8 gün əvvəl

    Hemster'ların nerde???

  69. Meltem Gurpinar
    Meltem Gurpinar
    8 gün əvvəl

    Mezarlık

  70. Zümra Ceylan
    Zümra Ceylan
    8 gün əvvəl

    abi iyi yapmıssın

  71. Banu Ozay Gecmen
    Banu Ozay Gecmen
    9 gün əvvəl

    Belgotürk:olum sıçmamış sıçmamış ićinde kalmış böyle uzaylımı olur (yaa o kadar çok gülmümkiii abi bsni aşırı güldürüyon)

  72. Dilek Macit
    Dilek Macit
    9 gün əvvəl

    Mezarlık

  73. Eymen Toprak
    Eymen Toprak
    9 gün əvvəl

    benim tek korkum Allah

  74. Süveybe TEKİN
    Süveybe TEKİN
    9 gün əvvəl

    Mezarlık

  75. Büşra Kırcı
    Büşra Kırcı
    9 gün əvvəl

    Abi çok iyi video

  76. ışıl ışık fan
    ışıl ışık fan
    9 gün əvvəl

    Zeynayi ozleyen +1

  77. Enes Nar
    Enes Nar
    9 gün əvvəl

    Abi onlara bı tekme vursan gider ztn birdaha bulasmaz

  78. Prensesler dünyası
    Prensesler dünyası
    9 gün əvvəl

    Yes gor

  79. Medine Kaya
    Medine Kaya
    10 gün əvvəl

    Abi zeynadan sonra burda olan varmi

  80. YAĞIZ YAZICI
    YAĞIZ YAZICI
    10 gün əvvəl

    yav bozdu bu adam da çoooook eskiden ne güzel videolar yapardı

  81. OYUNCU EFE
    OYUNCU EFE
    10 gün əvvəl

    Mezarlık

  82. Huseyiny Yilmaz
    Huseyiny Yilmaz
    10 gün əvvəl

    Nediyoooooooonsen

  83. Nesil Güzel Şiir
    Nesil Güzel Şiir
    10 gün əvvəl

    beğeni🌹🎁üye oldum 🌹merhaba emeğinize sağlık başarılar dilerim bende beklerim🔔🎼

  84. Furkan Cihan
    Furkan Cihan
    10 gün əvvəl

    Allahın kurucusu

  85. Samsung Samsung
    Samsung Samsung
    10 gün əvvəl

    beqa türk xayş edirəm Catoon kət i baxışda xaş edirəm saxsun bea tükü

  86. DERYA TEKİN
    DERYA TEKİN
    10 gün əvvəl

    ABİ BU OYUNCAĞI NEREDEN SİPARİŞ EDEBİLİRİM?

  87. ozlem dobur
    ozlem dobur
    10 gün əvvəl

    birzdaha güzel vidyolar çeksen ne olcak yani bi başkalarikilere bak bide ken dinikine

  88. M.G.G Oyunlar
    M.G.G Oyunlar
    10 gün əvvəl

    gvg

  89. Sovsic GT
    Sovsic GT
    11 gün əvvəl

    31sj

  90. CAN 2 TV
    CAN 2 TV
    11 gün əvvəl

    Abi zeyna kalabalık bir yerde istambuldadır

  91. Mustafa Gül
    Mustafa Gül
    11 gün əvvəl

    un mu lan o

  92. Mustafa Gül
    Mustafa Gül
    11 gün əvvəl

    o yesil onun boku dur hhahaahahajajhjdsjdsjdsjdjsjdsjds

  93. Ayza Koç
    Ayza Koç
    11 gün əvvəl

    aynen oyle

  94. Halil Şakir YAŞAR
    Halil Şakir YAŞAR
    11 gün əvvəl

    ben ben ben ben

  95. Aras Çiftçi
    Aras Çiftçi
    11 gün əvvəl

    buraya allah yazsam kaç kişi beğenir

  96. Nevzat Gene nevzat
    Nevzat Gene nevzat
    11 gün əvvəl

    Klsa kes

  97. ERVA KARAOĞLAN
    ERVA KARAOĞLAN
    11 gün əvvəl

    Abi besleseydin çok şirin yaaaaaa

  98. sukan nikbay 2
    sukan nikbay 2
    11 gün əvvəl

    Mezarlik koy

  99. BAY Gizli kişi
    BAY Gizli kişi
    11 gün əvvəl

    MEZARLIK

  100. Rukiye
    Rukiye
    11 gün əvvəl

    Mezarlık