EVİME RUH GELDİ! (OUİJA TAHTASI)

1 490 Baxış 158K
Oyunlar

▶️EVİME RUH GELDİ! (OUİJA TAHTASI)
💕AİLEYE ÜYE OL - bit.ly/2DkJYLe
📷 Instagram : ibramaz_​
↪️İkinci kanalım : azgold.info
👇🏽 ORTAKLIK / İŞ BİRLİĞİ
BUSINESS : 2014ibeau@GMAIL.COM

Şərh

  1. Faruk demir
    Faruk demir
    11 saat əvvəl

    KURGU OLDUĞUNU BİLİYORUM AMA GENEDE EYLENİYORUM

  2. Batın Kayra Sarıkaya
    Batın Kayra Sarıkaya
    2 gün əvvəl

    😭😔

  3. songul alkan
    songul alkan
    3 gün əvvəl

    OUJIA TAHTASI

  4. ali öncel
    ali öncel
    4 gün əvvəl

    zozo geldi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  5. Sude Naz Orçun
    Sude Naz Orçun
    5 gün əvvəl

    Kurgu olduğunu bildiğim için hiç korkunç gelmiyor bana

  6. Fatıma Balta
    Fatıma Balta
    6 gün əvvəl

    Gece yatmadan önce izlemeyin yoksa Benim gibi gece altınıza sıçarsınız

  7. ada çoban
    ada çoban
    8 gün əvvəl

    AUIJA 'nın filminin adını söyler misin biliyosan

  8. Melik Akgül
    Melik Akgül
    9 gün əvvəl

    ouija tahtası

  9. Simay Bayar
    Simay Bayar
    11 gün əvvəl

    Abi video at 1 ay önce bu video hala video atmamışsın iyi misin abii😣😭😭

  10. Simay Bayar
    Simay Bayar
    11 gün əvvəl

    Abi hemen ordan run!!!!!!!!

  11. Mutlu Günenç
    Mutlu Günenç
    12 gün əvvəl

    Yaaa köpeği görünce aklıma zeyna geliyo o kayboldu ben kafayı yedim

  12. İrem Duygu Işık
    İrem Duygu Işık
    12 gün əvvəl

    Lütfen OUİJA Tahtasıyla video çekmeye devam et lütfen 🥺🥺🥺🥺

  13. K-FAN
    K-FAN
    12 gün əvvəl

    OmEN TOnREm BEnİmDe evİmE RuH geLDi vE oNU ÖlDüRDüM

  14. ayhan aydın
    ayhan aydın
    13 gün əvvəl

    abi sana bir öneri bence bir daha ruh çağırma bu hayırlı bir şey değil izlerken ben korktum bence daha deneme ve geçmiş olsun

  15. Fikriyigit Babacan
    Fikriyigit Babacan
    14 gün əvvəl

    Ouijatahtası

  16. nisa belkıs çakmak
    nisa belkıs çakmak
    14 gün əvvəl

    Abi bişeyden şüpeleniyosan nas suresini oku

  17. Burçak Aktaş
    Burçak Aktaş
    14 gün əvvəl

    O u ı j a tahtası

  18. Brawl stars Emrullah
    Brawl stars Emrullah
    15 gün əvvəl

    Ben ben izlemem olm bu videoyu yok lan olum izleemem tolete gitmekten zaten korkuyom sıçarim altıma

  19. Ulker Ezimova
    Ulker Ezimova
    15 gün əvvəl

    SEN ABD DE QALIRSAN

  20. Kübra Karataş
    Kübra Karataş
    16 gün əvvəl

    4 hayvanım öldü 1 isi kayıp ama onda öldü 2 tane balığım var artık

  21. Aura Chan ʕ ́•ᴥ•`ʔ
    Aura Chan ʕ ́•ᴥ•`ʔ
    16 gün əvvəl

    OUIJA TAHTASI

  22. Turkan Salahli
    Turkan Salahli
    16 gün əvvəl

    Ayil

  23. Elif Zeynep Yargic
    Elif Zeynep Yargic
    17 gün əvvəl

    Ouija tahtası

  24. Ulac Hayta
    Ulac Hayta
    17 gün əvvəl

    adam profesör laf yok en fazla sakıza basıyom ben

  25. cüneyt güney
    cüneyt güney
    18 gün əvvəl

    abi korkuçekme sayende ebelerimden korkuyom gece uyuayamıyom

  26. Burcu Talıç
    Burcu Talıç
    18 gün əvvəl

    abi ordaki hrry pottr daki adama benziyo ve altıma yaaygdbd neysee zeyno giti bebiye işallah bir şey olmaz

  27. Yağmur kuzucu
    Yağmur kuzucu
    18 gün əvvəl

    Kabul edelim herkesin ana sayfasınageldi

  28. Sugaski
    Sugaski
    18 gün əvvəl

    Bu sefer Altıma s*çtım

  29. özcan Sonuç
    özcan Sonuç
    18 gün əvvəl

    Abi bebiyeno lucak diyordum

  30. Ozan
    Ozan
    19 gün əvvəl

    Lütfen Çünkü herzaman bir şey geliyor başına

  31. Ozan
    Ozan
    19 gün əvvəl

    OUİJA TAHTASI YAPMA

  32. Göktuğ Alp
    Göktuğ Alp
    19 gün əvvəl

    OUIJA TAHTASI

  33. Hebibə Huseynova
    Hebibə Huseynova
    19 gün əvvəl

    Ouija tahtasl

  34. Ati Kurtulus
    Ati Kurtulus
    20 gün əvvəl

    Ouıja tahtası

  35. Xatuna Abdullayeva
    Xatuna Abdullayeva
    20 gün əvvəl

    OİUJA TAHTASI

  36. Nuray Memmedova
    Nuray Memmedova
    20 gün əvvəl

    Puja tahtası. İle özünün ruhunu çarasana 😱😱😱

  37. emir&elyesa
    emir&elyesa
    20 gün əvvəl

    Mükemmel efekt brawo👏👏

  38. Gülseren Yıldız
    Gülseren Yıldız
    20 gün əvvəl

    Bizde yedik kendi elinle götürüyor sun 6.55 elini çek bakalım kendisi gidiyormu

  39. Nurten Karagöz
    Nurten Karagöz
    20 gün əvvəl

    Abi sen çok inandırıcı yapıyon bir an gerçek sandım kralsın

  40. Kader Ekinci
    Kader Ekinci
    20 gün əvvəl

    Uila. Tahtası

  41. Enes Batur
    Enes Batur
    21 gün əvvəl

    İnanmiyorum ama izliyorum ve gece sıçıyorum 🤣🤣🤣

  42. Halil Yetiz
    Halil Yetiz
    21 gün əvvəl

    Oje tatlısı

  43. ipek vurgun
    ipek vurgun
    22 gün əvvəl

    OUIJA TAHTASI

  44. Yahya Karaca
    Yahya Karaca
    22 gün əvvəl

    OUİJA tahtası

  45. Kulaklar Duymasın
    Kulaklar Duymasın
    22 gün əvvəl

    OuıJA TAHTASI

  46. Ağakişiyev Ağayev
    Ağakişiyev Ağayev
    22 gün əvvəl

    Kurgu oldugu halde izlemek😁😁

    1. Buglem Özyamaner
      Buglem Özyamaner
      19 gün əvvəl

      SJSJSJSJSJSJSJSJSJS

  47. Melis Donmez
    Melis Donmez
    22 gün əvvəl

    Ouse tahtasu

  48. Aytuğ Şentürk
    Aytuğ Şentürk
    23 gün əvvəl

    Mektubu aç abi

  49. Radi Ivanov
    Radi Ivanov
    23 gün əvvəl

    Belgo. Türk. Ouija oynama.

  50. Ramos Silva
    Ramos Silva
    25 gün əvvəl

    Ali

  51. emre ekinci
    emre ekinci
    25 gün əvvəl

    Aman gardaş gardaşı neyse ouja tahtası

  52. Ecrin ve Kerim
    Ecrin ve Kerim
    26 gün əvvəl

    OUIJA Tahtası

  53. Zeynep Çetintürk
    Zeynep Çetintürk
    27 gün əvvəl

    Aç lütfen abi

  54. Zeynep Çetintürk
    Zeynep Çetintürk
    27 gün əvvəl

    Oıjia tahtası

  55. kayra Batu Yılmaz
    kayra Batu Yılmaz
    27 gün əvvəl

    Abi sen tek değil sin biz de varız merak etme abi.....

  56. nurkvrs 1
    nurkvrs 1
    28 gün əvvəl

    Oujıa tahtası

  57. Aybüke Aydın
    Aybüke Aydın
    28 gün əvvəl

    Abi öl

  58. Aleyna Gövercile
    Aleyna Gövercile
    28 gün əvvəl

    Ouja tahtası

  59. ayhan ceren
    ayhan ceren
    28 gün əvvəl

    Oijatahtası😮😮😖😖😣😣

  60. Rehim Omerov
    Rehim Omerov
    29 gün əvvəl

    Ya sen kok korkuyorsun bulaşma ouga tahtası devam et

  61. Rehim Omerov
    Rehim Omerov
    29 gün əvvəl

    Ben orada senin yapmadığını biliyorum o kendi o kendisi terpendi orada fikir verdin miverdin mi lan lan lan lan bir işçi orada böyle ışık yandı kırmızı ışık ve kırmızı ışık yandıktan ora surutledi daş

  62. melih leyon
    melih leyon
    Ay əvvəl

    OUJIA TAJTASI

  63. Fatma Sağlam
    Fatma Sağlam
    Ay əvvəl

    nerden aldın

  64. Irmak Cetin
    Irmak Cetin
    Ay əvvəl

    Abi hani sen korkunt video yapiyosun ya nasil uyuon?

  65. Alperen Aksoy
    Alperen Aksoy
    Ay əvvəl

    NEO VE TOPRAKTAN GELDİM DİSLİKE ATIP GİDİYORUM EYW

  66. Ebrar SEREN
    Ebrar SEREN
    Ay əvvəl

    Bebi olmasa ben ne yaparım

  67. UTKU çilbaş
    UTKU çilbaş
    Ay əvvəl

    Aa köpeğin adı zeynamıydı ben melo diyom

  68. Mira can
    Mira can
    Ay əvvəl

    Lütfen roblox oyna ben de varım ismim mira

  69. wgsjqlwjcjsnakjgkq
    wgsjqlwjcjsnakjgkq
    Ay əvvəl

    abi benim bir kardesim var onun da ismi ibrahim

  70. wgsjqlwjcjsnakjgkq
    wgsjqlwjcjsnakjgkq
    Ay əvvəl

    abi bebiye bir sey olsa ben cooooooooooooooook uzulurum 😢😭

  71. RKcreed usta
    RKcreed usta
    Ay əvvəl

    Ouıja tahtası

  72. Bedirhan Akbey
    Bedirhan Akbey
    Ay əvvəl

    Hani sondu neyse abiiiiimm benim.beni mutlu etim

  73. BAYAN Gerçek
    BAYAN Gerçek
    Ay əvvəl

    Oujiya tahtasının camından bakılır mı

  74. BAYAN Gerçek
    BAYAN Gerçek
    Ay əvvəl

    Abi bence sen anlamadığın işlere burnunu sokma yanlış anlama benim gibi bir prodan yardım al

  75. Hazal Bayraktar
    Hazal Bayraktar
    Ay əvvəl

    Yorumla ouıla tahlası😈😈😈😇😇😇😯😯😯😢😡😡😲😲🙈🙉🙊👨

  76. Elif derya
    Elif derya
    Ay əvvəl

    Abi dikatet musallat olabilir cin bak yani nedeyim cin dedi in şeytan dır 😵😵😵😵😵😵😵😵👹👹👹😱😱😱😱😱 Bu arada tolete 2000tane cin var

  77. PRO MAX
    PRO MAX
    Ay əvvəl

    Cok korktum

  78. PRO MAX
    PRO MAX
    Ay əvvəl

    He he cok inanandim

  79. Bağımlı bağımsız
    Bağımlı bağımsız
    Ay əvvəl

    aga bari bi çay verseydin ya misafire jsjsksjsjskjkjskjsjkskjs( şaka amaçlı yazılmıştır )

  80. Rovshan Askerob
    Rovshan Askerob
    Ay əvvəl

    OUIJA TAHTASI

  81. Alperen Teke
    Alperen Teke
    Ay əvvəl

    Flash TV ye alindiniz

  82. sinemseher yasar
    sinemseher yasar
    Ay əvvəl

    İbo abi sen çok gerçekçi yapıyorsun izledikçe hosuma gidiyor

    1. Fatıma Balta
      Fatıma Balta
      6 gün əvvəl

      Evet ben şuan 10 yaşındayım 5 yaşından beri izliyorum

  83. bahadır çakmak
    bahadır çakmak
    Ay əvvəl

    Abi deli nine nin devamii gelsin

  84. Aybüke Aydın
    Aybüke Aydın
    Ay əvvəl

    Abi bir gün sen öleceksin kat et kendine Allah'a dua et tamam mı

    1. Aybüke Aydın
      Aybüke Aydın
      Ay əvvəl

      Oyun oynama sakın

  85. Umutakdag hareketker
    Umutakdag hareketker
    Ay əvvəl

    arkanda birisi var 9:24 de arkada

  86. benim pony dünyam
    benim pony dünyam
    Ay əvvəl

    ABİ BENCE SENİN ZEYNA DİYE BiR KÖPEK in VARDI YA BENCE O ADAM KÇIRDI💕

  87. Aslı Ertr
    Aslı Ertr
    Ay əvvəl

    Abi çok korkunç ve arkadaki senin koyduğun arka müzik fnaftaki puppetin şarkısına minnacık benziyo ve korktum😭😭😭😔😔😔🥺🥺🥺🥺😭🥺😭😭

  88. İlayda ER
    İlayda ER
    Ay əvvəl

    Her yap dına onlabak

  89. Alican Eser
    Alican Eser
    Ay əvvəl

    yalancı *** kardeşim senin yüzden ağladı bu gerçekmi diye zor inandırdım

  90. Ndb LBR
    Ndb LBR
    Ay əvvəl

    OUIJA TAHTAHSI

  91. Prences
    Prences
    Ay əvvəl

    B-E-L-G-O-T-Ü-R-K-V-E-O-J-İ-T-A-H-T-A-S-I

  92. Umut Kaplan
    Umut Kaplan
    Ay əvvəl

    Ouij taftası

  93. utku şahin
    utku şahin
    Ay əvvəl

    ouija tahtası

  94. superisi0908
    superisi0908
    Ay əvvəl

    Abi belayı kendine çekiyon

  95. Kuzey Arda Karaca
    Kuzey Arda Karaca
    Ay əvvəl

    Şeytan

  96. ŞENAY SELİM
    ŞENAY SELİM
    Ay əvvəl

    OUİJA TAHTASI

  97. ismail Soykan
    ismail Soykan
    Ay əvvəl

    Kediler ve kopekler cinleri ve ruhlari goruyolarmis

  98. KUZEYYILDIZI
    KUZEYYILDIZI
    Ay əvvəl

    Öyleyse kamarananin varmi

  99. iiChampion
    iiChampion
    Ay əvvəl

    a * k demez inş aminnnnnnnnnnnnnnnnnn

  100. chas
    chas
    Ay əvvəl

    13:47 homay god

    1. Betül Kunt
      Betül Kunt
      Ay əvvəl

      Neden gizli vido ya